Pages

Saturday, March 27, 2010

Seorang 'aku'

kenapa? 'aku' rase sangat mls skrg nie. Yela, final exam semakin dekat tapi still nk main2, tgk muvi la main game la, tdo laa. Agknye nie la kehidupan seorg 'aku'. kenape mesti jdi cmni?? jwpn nya ade dlm diri seorg 'aku'.

Bgaimana nak atasi mslh nie?? tnye lah kepada seorg 'aku'. Kepda sape2 yg blh bantu dri seorg 'aku' nie, sgt2 dialukn.

esok ade 2 test, test FAR and CRG. Tapi seorg 'aku' nie still dok ngadap facebook nie. Smpai kn xmkn, xminum. Melampau sgguh perangai seorg 'aku' nie. Ape nk jadi daa.......huhu

kenape sy rase nk tulis blog nie? sbb nk ingtkan si seorg 'aku' nie. Nak suruh die g stdy utk dua2 test berkenaan. So, kepada miss seorg 'aku', sila offline & pergilah menghadap2 buku2 n nota2 yg sudah lame menanti anda.

so, sy pon terpakse offline sbb....paham2 jer lah sape seorg 'aku' tue..=)

No comments:

Post a Comment