Pages

Friday, August 13, 2010

~sepi~

akhirnya aku bebas, setelah 2 taun terikat tanpa kepastian...tpi knpe aku masih bersedih lgi yer?? mgkin perkenalan yg selama 2 taun tue bgi sedikit rase dihati aku kot..

erm..tpi btol la ape die ckp..aku ngan die nie mcm men tarik tali jer..bile aku ade, die xde..bile aku rase nk lari jer, die ikut aku cam bayang2..kdang2 tue mmg letih ngan kedaan cmni..tpi, lpas bg kate putus semlm, aku rase lega even bercampur sdey..tpi nk wat cmne..

tpi xpela, pisah ngan care baik..xbergaduh, xjgk bermusuh..aku pon xnk la jdik cmtu..tpi tah la, knpe die suh aku pikir masak2 lgi?? sedangkan die yg beri kate putus?? letih3...!!!

penat pikir psal nie sume laa..aku dgn care aku, die dgn care die..kdang tue aku xleh nk terima care idup die..bkn aku nk pakse2 die ikut care aku, tpi aku da mmg xblh terima..so, jdik la cmni..redha jer laa..ape pon, aku xbergaduh ngn die..

hurm..kdang tue mmg la sdey..but life must go on!!!

2 comments:

  1. mane de psang laen..still yg dulu, yg xtau kepastiannyer (yg sy cter dulu)..skrg da pasti, sy bkn utk nyer..

    ReplyDelete