Pages

Thursday, July 22, 2010

~semakin~

hampir sebln aku xcontact die..hampir2 cube utk melupekn si dia..aku mmg dh lame psang niat nk wat sume nie..tp byk plak hal yg xmengizinkan aku melakukn sebegitu..tpi, after da berbincang secare 'xbaik', n ade org len cmpur tgan, aku redha jer la..

hurmm..hampir 2 bln aku kt jb nie, aku mmg sedaye upaya aku nk melupakan dia..aku kena kuatkn semgt aku..xnk fkir lgi psal hal2 berkaitan dgn dia..even kdang2 tue ade teringt2 jgk, tpi nk wat cmner kn..dia bkn milik aku n aku xberupaya utk memiliki si dia..n aku redha..

bila mlm tue b4 tdo, mmg mesti aku teringt kt dia..tpi dh kenyataannye begitu, apakan daya aku..sad3!!!

btw, aku hepi ngn idup aku skrg nie..ak xkcau idup org n org pon xkcau idup aku..so, blh la blah ek...!!

8 comments:

  1. cik anees dos santos leite....sihat?

    ReplyDelete
  2. harap je???dtg la jenguk..kan skrg rajin jalan2..hak3...

    ReplyDelete
  3. rajin jalan2?? xde mknenyer..skrg nie tgah puasa..pnat tue nk jln2..huhu
    lgpon xde pape kn klu xjenguk???

    ReplyDelete
  4. eh..xkn kena tgu ade pape baru nak jenguk...xsempat nak jenguk nnti, baru padan muka...

    ReplyDelete
  5. mmg la bgtu..xsuke bile ade org mengata blkg or mengutuk...
    erm..nape ckp cmtu plak???

    ReplyDelete