Pages

Wednesday, April 21, 2010

am i too obsess???

spt tajuk post diatas, adakah aku terlalu obses dgn nya??

setiap mase aku berfikir tntang diri dia..setiap mase aku akn melihat fb dia..setiap mase aku akan tgk blog dia..n setiap mase aku akan contact dia...ape mksud semua nie??

rase mcm xboleh idup tanpa dia..even tau dia dh berpunya..even tau dia mgkin 1 hari nnt akan meningalkan aku..rase mcm dah wat persediaan utk ditinggalkan, tp kadang tue rase mcm xbersedia..ape yg perlu aku buat??

tp sejak 2 3 hari nie, tiba2 dia memanggilku "syg"..adakah aku seorg yg perasan?? atau hakikat sebenarnya dia dh mula syg kt aku?? tpi susah nk percaya dia..dia terlalu ramai prmpuan(agaknye kot) even dia cume ada sorang jer gf..i should think bout dis matter..

tpi aku tau dia still syg kt gf dia..fmly pon dh merestui..perlu ke aku masuk campur n memecah belahkan semua tue?? xpatut2...so, kesimpulannya disini, jgn cuba bermain dgn api..lame2 membakar diri..

tpi skrg nie pon aku rase mcm dah terbakar jer diri aku nie..aku xnak berharap pape..tpi since dia dah kate syg kt aku, aku rase makin xboleh nk melepaskan dia..tpi sampai bila aku harus memendam rase mcm nie?? selalu makan hati, kecewa n kecik hati..

p/s: aku syg sgt kt dia..nie bkn kate2 di bibir shja, tpi nie lah luahan hati aku..i will not let him go!!

2 comments:

  1. lihat la betapa mudahnya cinta diluahkan..

    ReplyDelete
  2. mksd awk?? sy or die.....

    erm..setiap org lain2..tp pd die, mmg agknye cinta tue bgtu mudah diluahkn n bgtu mudah nk mengecewakn...xpela, lpas nie awk pon xkn nmpak sy lgi dok menyemak2 kt cna..

    ReplyDelete