Pages

Saturday, April 17, 2010

butakah cinta??

jgn tinggalkan org yg syg kat kite utk org yg kite syg.....btol kew frasa nie??

sbb, mgkin 1 hari nnt org yg kite suke tue akan tgalkan kite utk org yg mereka syg plak..so, sblm kite wat sesuatu tue, pk dulu lah baik buruk nye..sbb akibat nye..n sume2 lah yg berkaitan..

smpai bile aku nk jdik cmni? mcm org yg xde pndirian..hati pon kadang2 keliru ngan perasaan sndiri..da byk kali aku terkena, tp aku tetap wat perangai cam dulu jgk..aku sggup tgalkan org yg syg kt aku, utk aku pergi kt org lain..last2, org tue main2kan aku jer..

seringkali da mengingatkan diri sndiri..smpai bile nk jdik cmni? aku rase mcm kena g jmpe counselor jer..tp aku nie degil..bkn aku xdiingatkan, xdinasihat, pdhal da byk kali..aku jenis yg xmakan saman kot..

aku mmg keras hati..die da ckp jgn teruskan perasaan cmni, tp aku degil..nk jgk cmtu..last2 jdik cmni, sndiri yg makan hati..terase mcm dipermainkan, tp aku tetap jgk ngn perasaaan aku..bodohkan?? 2la name nye cinta..yeke??

bak kate die...kite nie berpasangan sbb pengalaman bercinta..bkn sbb cinta yg lafaz kt bibir...yg keluar dri mulut..sbb tue kot die mcm xpercaya..aku nie pon xmenyabar nk luahkan perasaan la, ape laa..ade ke org jatuh cinta dlm mase xsampai sebln??

jelas, nyata n terang lgi bersuluh yg die xbley terima aku..degil nye aku nie..knpe ha??

No comments:

Post a Comment