Pages

Wednesday, April 14, 2010

~single is better~

is it better?? maybe....for me its better coz xpayah nk pk pasal bnde2 yg menyusahkan idup nie..tp ak rase mcm bangang jer..single tp ade scandal..then bleh plak jatuh hati kt die..salah aku kew??

weh hati?? apsal ko leh suke kt die ha?? kan da ckp, single is better...knpe dgn aku nie??

aku xleh teruskan idup aku cmni..sbb si die dh ade yg punye..klu aku teruskan perasaan aku cmni, it will bring me suffer..jz like him said..

so, bile die da ckp cmtu..ape lgi?? nk teruskan jgk ke rase cmtu?? lu pk sndiri lah nisah!!!

tp knpe yer die mcm bg harapan kt aku?? ak tau aku siapa di sisi dia..ak xnk berharap kt die..tp nk wat cmner?? aku sndiri yg carik pasal..klu aku xngade2 knal ngan die, xlah jdik cmni..bleh teruskan khidupan single aku nie..~hepi go lucky~

tp skrg?? mcm da tunggang terbalik jer idup aku nie..i'm feel very useless..kebodohan n kebangangan yg mencurah2..bullshit!!!

No comments:

Post a Comment